Verzendkosten

Let op! Alle prijzen op deze site zijn exclusief verzendkosten.


Onder verzendkosten worden verstaan alle kosten die wij maken om uw bestelling bij u geleverd te krijgen.
Denk hierbij aan: inpakken, verpakkingsmateriaal, portokosten, administratiekosten, transportkosten etc.
Het is dus niet zo dat uw betaalde verzendkosten alleen maar bestaan uit de portokosten.
Hierdoor kan het dus ook zo zijn dat u meer of minder betaald dan de door de webwinkel aangegeven verzendkosten cq. portokosten.
Besteld u alleen kleine onderdelen (brievenbuspost) of andere artikelen die door de brievenbus kunnen en besteld u niet rechtstreeks online maar via een veilingsite of rechtstreeks per email dan kiezen we zelf al voor verzending via PostNl. Hierdoor bent u verzekerd van het laagste tarief voor uw verzending.

Na het plaatsen van uw bestelling krijgt u automatisch een bevestiging van het systeem. De verzendkosten zijn voor rekening van de koper. Wij behouden ons het recht om verzendtarieven aan te passen. Het risico van verzenden van een bestelling is altijd voor rekening van de klant. Op onze website bieden we twee verzendmogelijkheden aan:
Via de post: U kunt dan alleen de vaste verzendtarieven aanklikken. Dit omdat we de laagst mogelijke manier van pakketverzending hier al in verwerkt hebben, U krijgt dus altijd een factuur doorgestuurd met verzendkosten er al in. Kunt sneller betalen en heeft daardoor het pakketje snelelr in huis

Tweede mogelijkheid is te kiezen voor: afhalen.Het is ook mogelijk om de artikelen op te komen halen. Uw dient hiervoor bij betalen te kiezen voor afhalen op afspraak. U krijgt van ons een telefoontje als uw bestelling klaar staat om te worden afgehaald. Het heeft geen zin om op "goed geluk" langs te komen of zonder afspraak want er bevindt zich geen winkel op het vestigingsadres en er kunnen alleen bestellingen worden afgehaald.
We bepalen samen een datum en tijdstip dat de bestelde artiekelen voor u klaar liggen.
In overleg, wordt ook gekozen voor de betalingsmogelijkheid: direct bij afhalen contant aan de deur, dan wel voortijdig via overschrijving. Let wel: betaling moet bij ons bijgeschreven zijn en zichtbaar in ons overzicht op moment van afhalen, anders krijgt u de artielen niet mee.


De artikelen worden door ons vanzelfsprekend zorgvuldig verpakt. Nadat het totaal bedrag van uw bestelling op onze rekening is bijgeschreven, zullen wij er voor zorg dragen dat het pakket zal worden verzonden via POSTNL. Buitenland via Kiala (enkele landen).
Brievenbuspakketjes worden door Postnl bezorgd.


Wilt u er aub rekening mee houden dat uw bestelling  langer onderweg is als uw bestelling tussen vrijdag en maandag bij ons wordt geplaatst. Wilt u het voor een bepaalde datum of dag hebben kiest u dan aub voor een directe of spoedbetaling. Wij kunnen tot 19 uur pakjes laten ophalen door PostNL
Stuur evtentueel even een mailtje na als u een extra melding of aankomstdatum wilt doorgeven

Ander ontvangst adres:
U heeft ook de mogelijkheid om het pakketje op een ander afleveradres te laten aankomen dan de factuur. Dit kan meteen bij de bestelling worden doorgegeven


Wij zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen in de leveringen als gevolg van een verkeerde keuze van verzenden bij het bestellen van uw spulletjes.
Als u gekozen heeft voor een spoedlevering dan zal uw pakket binnen 1-2 werkdagen worden bezorgd door post nl. Voor post nl is maandag geen bezorgdag. Deze voorwaarden zijn uiteraard voor leveringen in Nederland.
Ook zijn wij niet verantwoordelijk voor verkeerd afleveren van pakketjes als u het verkeerde adres/ huisnr of postcode heeft genoteerd of een te kleine of te volle brievenbus heeft

Post die niet bezorgd kan worden zal bij ons retour komen dmv de nummering op de frankeercode en het adres op onze logo stikker links boven in de hoek van het pakket. wij wachten altijd tot deze retour is alvorens wij tot een oplossing komen.

Brievenbuspostverzending is op eigen Risico. maar gelukkig hebben we in al die 12 jaar zelden tot nooit klachten gehad van niet aangekomen post. Wij zijn NIET aansprakelijk voor niet of verkeerd bezorgde post. Heeft u na 3 dagen na ontvangst van ons verzendbericht nog geen pakje ontvangen, stuur ons even een bericht en wij houden de retourpost voor u in de gaten. Zolang wij geen retourpost hebben ontvangen gaan we ervan uit dat u uw bestelling gewoon ontvangen heeft en keren we ook niets uit. Op elke verzending zit een frankeerzegel met ons adres in verwerkt. Ook gebruiken we een eigen logostikker met adres waardoor post Altijd retour kan worden gestuurd.

Buitenland gaat altijd langer duren en wordt bemoeilijkt met achterhalen omdat daar andere posterijen bijkomen. Maar tot op heden is ook daar geen of hooguit een enkele keer een klacht overgeweest en altijd opgelost.

Bij Pakketpost krijgt u direct bij verzanding een mail met de pakketcode zodat we het pakket beide kunnen volgen. Bij vertraging of zoekraken kunnen we dan dmv de code een klacht indienen bij Postnl/ Kiala.